Obchodní podmínky
Vážení klienti,
vážím si toho, že jste se rozhodli navštívit můj salón, připravila jsme pro Vás následující obchodní podmínky:
Kosmetický salon Moniky Opatrné poskytuje kosmetické služby a prodej na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním služby osobně nebo telefonicky, nákupem dárkového poukazu, služby nebo produktu projevuje kupující svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami.
Nesouhlasí-li kupující s obchodními podmínkami, má možnost služeb nevyužít.
OBJEDNÁVKY A RUŠENÍ TERMÍNŮ
-
Prosím o dochvilnost. Pokud nepřijdete včas (akceptuji 10 min), musíte pochopit, že i já mám závazky vůči ostatním klientům a bude vám služba zkrácena o tento čas.
-
Také Vás prosím z důvodu malého prostoru a respektování soukromí klientek ,choďte do salónu na čas, NE dříve.
-
změnu termínu či jeho zrušení je nutné ohlásit nejpozději 48 hodin před smluveným termínem – osobně nebo telefonicky. V případě pozdního ohlášení změny nebo zrušení termínu (24 hodin předem) si vyhrazuji právo naúčtovat storno poplatek (ušlý zisk) ve výši 50% z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 21 dnů ode dne objednané služby - osobně na provozovně, nebo převodem na bankovní účet poskytovatele.
-
nedostaví-li se kupující na objednanou službu bez předchozího zrušení či změny termínu, poskytovatel si vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek ve výši 100 % z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 21 dnů ode dne objednané služby - osobně na provozovně, nebo převodem na bankovní účet poskytovatele. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo tohoto kupujícího již neobjednat na žádnou službu.
-
Vyhrazuji si právo ve výjimečných případech zrušit nebo přesunout Vaši objednanou rezervaci na ošetření. Například z důvodu nemoci, výpadku el. energie apod. Pokud by tato situace nastala, budu Vás ihned kontaktovat o přesunutí rezervace. Samozřejmě vám nabídnu náhradní termín.
-
Nenavštěvujte salón pokud jste nemocná. Ošetření Vám nebude provedeno pokud máte opar, rýmu,kašel , zánět spojivek a další virové onemocnění . Prosím v takovém případě si domluvte náhradní termín.
-
Jako vstřícný krok k ostatním klientům a projev respektu k sobě i k mé práci, Vás žádám o vypnutí nebo alespoň úplné ztlumení mobilního telefonu po dobu Vaší návštěvy v salonu.
DÁRKOVÉ POUKAZY
-
dárkový poukaz nelze směnit za hotovost.
-
platnost dárkového poukazu - dárkový poukaz má platnost 6 měsíců, není-li uvedeno jinak. Dárkový poukaz je platný ode dne vystavení poukazu.
-
dárkový poukaz je možné čerpat pouze ve lhůtě jeho platnosti. Po tomto dni pozbývá platnosti a kupující ztrácí nárok na jeho využití.
-
kupující musí dárkový poukaz předložit ještě před vykonanou službou, aby mohla být ověna jeho platnost a hodnotu. Pokud tak kupující neučiní, dárkový poukaz nemusí být akceptován.
-
je-li dárkový poukaz vystaven na nominální hodnotu, bude tato hodnotu odečtena od ceny poskytované služby. Případný rozdíl doplatí kupující ihned na místě - v hotovosti nebo platební kartou. Případný zůstatek je možné využít při další návštěvě v rámci platnosti poukazu.
-
prokáže-li se kupující neplatným dárkovým poukazem až po vykonání služby, je povinen zaplatit za službu částku dle ceníku.
ODMÍTNUTÍ SLUŽBY
Vyhrazuji si právo kupujícího odmítnout v těchto případech:
-
Kontraindikace
-
Zdravotní problémy
-
Hygienické nedostatky
-
Podnapilý stav, vliv omamných látek
BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ
-
prohlašuji, že veškeré osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní a e-mailové adresy budou využity výhradně pro potřeby salonu a nebudou nijak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě atd.
OTEVÍRACÍ DOBA
-
otevírací doba je zcela závislá na objednávkách. Služby vykonávám dle objednávek. Mimo objednané termíny nemusí být služby poskytnuty, ani nemusí být pracovník v salonu přítomen.
CENÍK
-
vyhrazuji si právo na změnu ceny služeb, zejména na závislosti na ceně materiálu od dodavatele a dalších faktorů. Aktuální ceny jsou uvedeny v ceníku k dispozici v salónu.
ZÁVAZEK VŮČI KLIENTOVI
-
100% Garance spokojenosti. Klient má nárok na poskytnutí služby opakovaně zdarma nebo na vrácení peněz v případě nespokojenosti se službou. Nárok na garanci klient uplatní ihned po provedení procedury nebo nejpozději 3 dny po provedení procedury.
-
Záruka na zakoupené zboží. Poskytuji výměnu nebo vrácení zakoupeného zboží na domácí péči 14 dní od zakoupení. Výměna zboží za jiné nebo vrácení peněžní částky je zcela na rozhodnutí prodejce.
-
Vážím si vašeho i svého času a proto Vás nenechám čekat. Pokud by jste přeci jen čekala na svůj čas déle než 15 min, pak bude pro vás nachystán čaj nebo osvěžující voda a obdržíte ode mne malý dárek.